سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ادامه وقت امروز "چهارشنبه 10مهرماه 92" اعلام شد؛

وزش نسبتا شديد باد گرم در برخي نقاط و "افزايش دما" / "تهران" مرز 31 در جه را رو به بالا طي کرد

طي امروز و فردا به سبب وزش باد گرم نسبتا شديد، دماي هوا در سواحل شمالي کشور بخصوص در استان هاي گيلان و اردبيل بطور محسوسي افزايش مي يابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز "چهارشنبه 10مهرماه 92" اعلام شد، براساس نقشه هاي پيش يابي هواشناسي طي امروز و فردا به سبب وزش باد گرم نسبتا شديد، دماي هوا در سواحل شمالي کشور بخصوص در استان هاي گيلان و اردبيل بطور محسوسي افزايش مي يابد.

براساس اين گزارش، فردا و روز جمعه وزش باد در مناطق شمال غرب و غرب کشور نيز افزايش مي يابد که در برخي مناطق وقوع گردو خاک دور از انتظار نيست.


شايان ذکر است، از بعدازظهر روز جمعه با شمالي شدن جريانات بر روي درياي خزر ، دماي هوا در اين مناطق کاهش يافته و از اواخر وقت در سواحل غربي درياي خزر و استان اردبيل بارش پراکنده باران اغاز مي شود.

لازم به ذکر است، از روز شنبه بر ميزان گستردگي بارش ها افزوده مي شود و اين شرايط تا اواسط هفته آينده ادامه مي يابد و در اين مدت دماي هوا علاوه بر سواحل در شمال غرب و غرب کشور و دامنه هاي جنوبي البرز نيز بطور محسوس کاهش خواهد يافت و همچنين در شمال شرق کشور دما از روز يکشنبه به بعد رخ خواهد داد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف ودر پاره اي نقاط وزش باد پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 31 درجه و درکمترین حالت به 21 درجه بالای صفر خواهد رسید.
انتهاي پيام/
برچسب ها: بادگرم ، دما ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.