سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام‌ شجوني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آمريكا در عمل هزاران هزار كشور همچون ايران را فداي رژيم صهيونيستي مي‌کند

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: حمايت‌هاي غرب و آمريكا از رژيم صهيونيستي در عرصه سياسي اين رژيم را به عنوان بلاي جان آمريكا تبديل كرده است.

"حجت‌الاسلام والمسلمين جعفر شجوني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران در مذاكره با غرب و آمريكا و نيز نحوه واكنش آن‌ها به ايران اظهار داشت: آمريكا در عمل هزاران هزار كشور همچون ايران را فداي رژيم صهيونيستي خواهد كرد و من در تعجبم كه اين رژيم چه نفعي براي كشور آمريكا دارد كه به عنوان خط قرمز براي آن‌ها به حساب مي‌آيد.  
 
وي افزود: حمايت‌هاي غرب و آمريكا از رژيم صهيونيستي در عرصه سياسي اين رژيم را به عنوان بلاي جان آمريكا تبديل كرده است.
 
عضو جامعه روحانيت مبارز تصريح كرد: سفر "بنيامين نتانياهو" نخست‌وزير رژيم صهيونيستي به آمريكا بعد از تماس تلفني"باراك اوباما" با رئيس‌جمهوري كشورمان نشان‌دهنده هراس آن‌ها از جمهوري اسلامي ايران است.  
 
حجت‌الاسلام و المسلمين شجوني با اشاره به تماس تلفني اوباما با رئيس‌جمهور كشورمان يادآور شد: برقراري چنين تماسي و انجام مذاكره در سطح وزراي خارجه در چارچوب مسائل هسته‌اي به آن‌ها سربلندي داده و ادعاي تاثيرگذاري تحريم‌ها بر ايران را دارند كه مي‌گويند ايراني‌ها درخواست تماس تلفني و يا ديدار با ما را داشتند.
 
وي با اشاره به جنايات مختلف آمريكا در سطح دنيا خاطرنشان كرد: ما ايرانيان در هيچ برهه و زماني نمي‌توانيم با سياست‌هاي آمريكا‌يي‌ها كنار بياييم، چرا كه هيچ‌گاه زير بار زور نخواهيم رفت و ملت ايران با آمادگي كامل پاسخ منفي را به آمريكايي‌ها كه دل خود را براي كسب امتياز از ايران خوش كرده‌اند، دادند.

گفتني است باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری می‌کند و هیچ گزینه‌ای از جمله گزینه نظامی را از روی میز برنداشته‌ است.(اينجا)

لازم به ذكر است كه محمد جوادظريف، در صفحه توييتر خود در واکنش به اظهارات رئيس‌جمهور آمريکا در ديدار با بنيامين نتانياهو مبني بر اينکه گزينه نظامي عليه ايران همواره روي ميز است، نوشت: "استنباط  اوباما که ایران به دلیل تهدیدها و تحریم‌های غیرقانونی او مذاکره می‌کند، بی‌احترامی به مردم ایران، قلدرمآبانه و نادرست است".(اينجا)

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.