سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال از يك گروه ايراني در فستيوال موسيقي خانه آسيا بارسلون

اجراي گروه موسيقي طريقت در فستيوال خانه آسيا بارسلون اسپانيا با استقبال بسيار زياد موزيسين ها و فرهيختگان اين كشور مواجه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرنگار پايگاه اطلاع رساني موسيقي ايران(ناي) ، گروه موسيقي طريقت به سرپرستي حسين سروي هفته گذشته در فستيوال خانه آسيا كه در شهر بارسلون اسپانيا و با حضور گروههايي از ژاپن، كره جنوبي، نيوزلند، چين، پاكستان، مغولستان و گروه كر آسيايي بارسلونا برگزار شد به اجراي موسيقي ايراني پرداخت.
 
اين گروه متشكل از علي طريقت: ساز رسا، حسين سروي :سنتور، محمد طريقت: دف، كاوه صديقي :كمانچه و امير حسين طريقت : نوبانگ در اين فستيوال قطعاتي از ساخته هاي علي طريقت را در دستگاه بيات اصفهان و برخي قطعات فولكلور را اجرا كردند كه با استقبال كم نظيراساتيد موسيقي ، فرهيختگان و شهروندان بارسلون دركنار ايرانيان مقيم اسپانيا روبرو شدند.
 
فستيوال موسيقي خانه آسيا از سال 2002 ميلادي با هدف كمك به شناخت و نزديك كردن فرهنگهاي آسيايي با فرهنگ كاتالان برگزار مي شود كه امسال در يازدمين دوره اين فستيوال گروه موسيقي طريقت با حمايت و پيگيريهاي رايزن فرهنگي ايران در مادريد موفق به حضور در آن شد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.