سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته آخر مهر برگزار مي شود/

نخستين نمايشگاه "املاک و مستغلات" ايران

نخستين نمايشگاه بزرگ املاک و مستغلات ايران با حضور همه انبوه سازان و تعاوني هاي ساخت و ساز مسکن کشور و با هدف دستيابي و برقراري تعادل قيمت در بازار مسکن هفته آخر مهر برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، نمايشگاه املاک و مستغلات ايران ، حميد رضاييان دبير اجرايي نمايشگاه با بيان اين مطلب گفت: نخستين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران با همکاري اتحاديه کشوري مشاوران املاک و موسسه نوآوران و نوانديشان برتر ايرانيان برگزار مي‌شود.

وي با مثبت ارزيابي کردن آينده اقتصادي بازار مسکن و ساخت و ساز در کشور گفت: نمايشگاه هاي املاک در تمام دنيا جزء نمايشگاه‌هاي پررونق محسوب مي شود که سالانه ميليون‌ها نفر را به سوي خود فرا مي‌خواند.

رضاييان اظهار داشت: در نخستين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران ؛ مالکان و مديران طرح ‌هاي سرمايه‌گذاري با معرفي بهترين فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در املاک ، شرايط خوبي را براي عرضه‌ مطلوب املاک با امکان ارزيابي و مقايسه‌ بهتر فراهم مي‌کند. وي از حضور شرکت‌هاي تخصصي مطرح که نخستين  بار در کشور در زمينه‌ نوآوري در املاک فعاليت مي‌کنند، خبر داد و افزود : اين نمايشگاه بستري است تا دست اندرکاران املاک کشور روش هاي فروش يا تامين تجهيزات لازم براي عرضه واحدهاي مسکوني ارائه کنند.

وي با اشاره به حضور دستگاه‌هاي دولتي و خصوصي در اين نمايشگاه اظهار داشت : به دليل همکاري اين دو بخش، بازار ملک و عرضه و توليد مسکن رونق مي گيرد و باعث تعادل قيمتي مي شود.

بازار ملک بازار کم ريسک اما پرسودي است و سال هاي اخير ملک علاوه بر تامين نياز مسکن و سرپناه جنبه سود آوري نيز به خود گرفته است.

رضائيان تاکيد کرد: در حال حاضر در کشور به دليل نبود روش هاي مختلف فروش ملک، بسياري از سازندگان و انبوه سازان براي فروش املاکشان دچار مشکل دارند.

وي ديگر هدف برگزاري نمايشگاه را ايجاد محيط ايده پردازي و بيان روش‌هاي مختلف در اين حوزه بيان کرد و گفت: نمايشگاه املاک و مستغلات فرصتي براي انبوه سازان و مردم فراهم مي کند و با فرصت ايجاد شده در اين نمايشگاه حتي املاک و زمين‌هاي آموزشي و ورزشي در اختيار مردم نيز عرضه و به صورت مشارکتي ساخت و ساز مي‌شود تا از سرمايه‌هاي مردمي در جهت بهبود اوضاع ملک نيز بهره گرفته شود.

دبير اجرايي نخستين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران افزود: عرضه کنندگان و تقاضا کنندگان مي توانند با حضور در اين نمايشگاه با صرف کمترين هزينه در فضاي رقابتي سالم فعاليت کنند، متقاضيان مي توانند کالاي مورد نظر با مبلغ در اختيار را با مشورت عرضه کنندگان تهيه کنند و عرضه کنندگان با کاهش هزينه تبليغات مي توانند ملکي با هزينه ساخت کمتر ارائه کنند.

رضائيان بيان کرد: اميدواريم اين نمايشگاه فرصتي براي تسريع جذب نقدينگي در زمينه ملک و عرضه آن شود و شاهد کاهش هزينه ساخت املاک باشيم.

اين نمايشگاه از 24 تا 27 مهر از ساعت 9 تا 16 در محل دائمي نمايشگاهها بين المللي تهران آماده بازديد علاقمندان خواهد بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نمایشگاه ، املاک ، مستغلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.