سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

افزایش 35 درصدی آمار بازرسی در بنادر مازندران

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از افزایش 35 درصدی آمار کنترل و بازرسی کشتی‌ها و شناورهای ورودی به بنادر نوشهر و فریدونکنار خبر داد.

کیاکجوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:در این مدت کشتی‌های ورودی به بنادر نوشهر و فریدونکنار که عمدتاً کالابرهای عمومی با پرچم کشورهای روسیه و آذربایجان هستند

وی همچنین شناورهای غیرکنوانسیونی صیادی و تفریحی توسط افسران PSC وFSC بندر نوشهر تحت بازرسی‌های فنی و ایمنی قرار گرفتند تصریح کرد:با بررسی میزان انطباق وضعیت فنی و ایمنی کشتی‌ها با استانداردها و الزامات ملی و بین‌المللی،از تردد ایمن آنها در بنادر و آب‌های تحت حاکمیت اطمینان حاصل شود.

وی افزود:عمده نواقص مشاهده شده در کشتی‌های ورودی به بنادر یاد شده مربوط به بخش‌های ایمنی ناوبری،تجهیزات آتش‌نشانی و سازه بود که با دقت ویژه افسران کنترل و بازرسی ثبت و پیگیری لازم برای رفع آنها به عمل آمده است.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران خاطرنشان کرد:علاوه بر بندر نوشهر با توسعه فعالیت در بندر فریدونکنار در سال جدید تعداد افسران کنترل و بازرسی در این مراکز افزایش یافته و در این رابطه بروزرسانی دانش فنی و عملیاتی این افسران و انجام بازرسی‌های متمرکز از کشتی‌ها و شناورها در اولویت کاری این بخش قرار دارد./س

برچسب ها: بازرسی ، بنادر ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.