سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايرانپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

احتمال تعيين اعضاي کميته تفحص از سازمان چاي در هفته آتي

عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع‌طبيعي مجلس با اشاره به تصويب تحقيق و تفحص از سازمان چاي در صحن‌علني بهارستان گفت: با توجه به مشغله کاري کميسيون کشاورزي در هفته جاري، اعضاي هيئت تحقيق و تفحص از سازمان چاي احتمالا در هفته آتي مشخص خواهند شد.

علي ايرانپور نماينده مردم مبارکه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تصويب تحقيق و تفحص از سازمان چاي در صحن‌علني بهارستان، گفت: با توجه به مشغله کاري کميسيون کشاورزي در هفته جاري، اعضاي هيئت تحقيق و تفحص از سازمان چاي احتمالا در هفته آتي مشخص خواهند شد.

وي در ادامه افزود: در جلسه روز سه‌شنبه کميسيون کشاورزي، صالحي اميري سرپرست وزارت ورزش و جوانان و خانم ابتکار رئيس سازمان حفاظت از محيط‌زيست مهمان اين کميسيون خواهند بود لذا برنامه کاري کميسيون کشاورزي يک مقدار تحت‌الشعاع اين موضوع است و بنده گمان نمي‌کنم در هفته جاري فرصتي براي تعيين اعضاي کميته تحقيق و تفحص از سازمان چاي فراهم شود.

عضو کميسيون کشاورزي در پايان به محورهاي اين تفحص اشاره کرد و اظهار داشت: عملکرد غير قابل دفاع سازمان چاي کشور در حمايت از چايکاران و واردات چاي در زمان توليد و عرضه اين محصول در کشور منجر به ضرر و زيان چاي‌کاران شده که باعث دغدغه نمايندگان در اين زمينه شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیسیون ، تفحص ، چای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.