سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس روسی : زنداني كردن موسس حزب سياسي "تاجيكستان" سیاسی است

کارشناس روسی مسائل آسیای مرکزی معتقد است که زندانی کردن "زید سعید اف" موسس حزب سیاسی "تاجیکستان نو" و فعال بخش خصوصی "تاجیکستان"، سیاسی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "ارکادی دوبناف" كارشناس روسي مسائل آسياي مركزي گفت: مقاماتی در ساختار آژانس دولتی مبارزه با فساد "تاجیکستان" با هدف بدنام کردن دولت این کشور اتهامات ساخته و بافته‌ای را علیه "زید سعید اف "مطرح می‌کنند که به وجهه  سیاسی حکومت ضربه می‌زند.
 
این کارشناس تاکید می‌کند که مامورین امنیتی در تلاش هستند تا با وارد نمودن اتهامات تازه‌ای علیه زید سعید‌اف به پندار خود به "امامعلی رحمان" رئیس حمهوری این کشور در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری "تاجیکستان" خدمت کنند، اما بی‌خبر از این که ماجرای زید سعید اف به دستاویز تبلیغاتی مهمی برای مخالفان سیاسی رحمان به منظور سیاه نمایی دولت وی در زندانی کردن یک چهره موفق بخش خصوصی این کشور تبدیل شده است.
 
 گفتني است، "زید سعید اف" موسس زندانی حزب سیاسی "تاجیکستان نو" و فعال بخش خصوصی "تاجیکستان"، از روز نوزدهم می سال جاری به اتهام رشوه خواری و اختلاس مالی بازداشت شده و دادگاه وی از روز 12 سپتامبر به طور غیر علنی در بازداشتگاه کمیته دولتی امنیت ملی این کشور آغاز شده است.

انتهاي پيام/

منبع:ايران تاجيك راديو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.