سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ماشين آلات صنايع تكميلي به كشورهاي خارجي

عضو هیئت مدیره انجمن ماشین سازان گفت: هم اكنون سازندگان داخلي با به روز كردن ماشين آلات صنايع تكميلي و با استفاده روزش هاي نوين در ساخت تجهيزات توانسته اند اكثر توليدات خود را به كشورهاي عراق، عربستان، ترکیه، افغانستان، دبي و برخی کشورهای آفریقایی صادر می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا شاکری در نشست خبری نهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست با بيان اين مطلب گفت: با توجه به پيشرفت صنعت پتروشيمي در كشور اين صنعت توانسته جايگاه ويژه اي را در كشورهاي منطقه اي داشته باشد.

عضو هیئت مدیره انجمن ماشین سازان، ادامه داد: بازار ايران گسترده است و سازندگان داخلي در ساخت تجهيزات مورد نظر همسو با سازندگان كشورهاي پيشرفته مدوام ماشين آلات خود را به روز مي كنند  بطوريكه هم اکنون ماشین‌های تزریق، فرآیندی و اکسترودر صنایع تکمیلی پتروشیمی تولید ایران به کشورهایی چون عراق، عربستان، ترکیه، افغانستان، دبي و برخی کشورهای آفریقایی صادر می شود.
 
وی افزود: افزایش قیمت دلار توجیه اقتصادی صادرات انواع ماشین‌آلات و تجهیزات این صنایع را به خارج کشور افزایش داده و بازار مناسبی برای صادرات این تجهیزات فراهم کرده است.
 
شاکری با بیان اینکه فعالان بخش خصوصی معتقدند دولت برای توسعه صنعت پلاستیک باید رویکرد حمایتی نسبت به تولید داشته باشد، اذعان داشت: کیفیت ماشین آلات مورد استفاده صنعت پلاستیک ساخته شده در ایران با ماشین آلات خوب تولیدی اروپا و درجه یک چینی برابری می کند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.