سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

پيشرفت هاي خيركننده در تمامي عرصه ها از دستاوردهاي ارزنده جنگ تحميلي است

استاندار جديد كهگيلويه وبويراحمد با تجليل از هشت سال حماسه آفريني رزمندگلان اسلام ،از دفاع مقدس به عنوان كارنامه پايداري و نماد شكست ناپذيري ملت رشيد ايران ياد كرد.

 
دكتر سيد موسي خادمي در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: دفاع مقدس الگوي موفقي از ولايت پذيري ، وحدت ،يكپارچكي ، همدلي و ايثارگري ملت شهيد پرور ايران در برابر دشمنان اين مرز وبوم و اسلام است.
وي گفت: دكترين جنگ در دفاع مشروع از ميهن اسلامي در برابر تجهيزات مدرن قدرت هاي شرق و غرب در حمايت از صدام يك معجزه الهي و شاهكاري از خودباوري وخوداتكايي فرزندان غيور ملت حماسه آفرين ايران اسلامي است.
وي با اشاره به اين فرموده امام راحل (ره) كه جنگ يك نعمت بود گفت: استقلال ، خوداتكايي ،دستيبابي به توسعه همه جانبه و پيشرفت هاي خيركننده در تمامي عرصه هاي علمي، سياسي و دفاعي از دستاوردهاي ارزنده جنگ تحميلي است.
دكتر خادمي از هفته دفاع مقدس فرصتي براي ترويج فرهنگ بسيج و شهادت يادكرد وگفت:ايران اسلامي هرچه دارد به بركت خون شهداست و حماسه آفريني يادگاران شهداست و حركت در مسير آرمان شهدا به حفظ ارزشهاي اسلامي و توسعه كشور كمك خواهد كرد.
وي تصريح كرد: مردم كهگيلويه وبويراحمد در هشت سال دفاع مقدس با داشتن رتبه اول حضور در جبهه هاي حق عليه باطل و تقديم يك هزار و 800 شهيد برگ زريني از كارنامه دفاع مقدس را به خود اختصاص داده اند./س
برچسب ها: علمی ، سیاست ، دفاعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.