سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش قدرت خريد با كاهش هزينه هاي توليد

افزايش قدرت خريد مردم با كاهش هزينه هاي توليد امكان پذير مي شود چرا كه باعث تشويق سرمايه گذاران به سرمايه گذاري و افزايش توليد مي شود.

فرشيد سيم بر كارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان مطلب فوق گفت: اولين اقدام براي پايين آوردن هزينه هاي توليد كنترل تورم است و با انضباط شديد و سخت در امور مالي بودجه دولت مي توانيم تورم را كنترل كنيم.
وي افزود: براي جذب  نقدينگي به فعاليت هاي توليدي بايد سرمايه گذاران بتوانند آينده را پيش بيني كنند و تشويق به سرمايه گذاري شوند.
اين كارشناس اقتصادي بيان كرد: حمايت هاي جدي دولت از نظر سوبسيت توليدي از نظر واردات و صادرات توليد كنندگان باعث مي شود كه درآمد يا ثروت در دورن جامعه به صورت متناسب و عادلانه بتوانند در رونو دراز مدت يا ميان مدت ادامه پيدا كنند به طوري كه قدرت خريد مردم نيز افزايش پيدا مي كند.
سيم بر ادامه داد:‌كاهش وابستگي به درآمدهاي نفتي  و تقويت بهبود روابط بين الملل باعث كاهش نرخ ارز مي شود به طوري كه كاهش نرخ ارز هزينه هاي توليد را كاهش مي دهد.
سيم بر خاطر نشان كرد: بايد از تصميمات عجولانه و ناگهاني پرهيز كرد و كنترل بيشتري بر روي كالاهاي وارداتي و صادراتي براي جلوگيري از سو استفاده انجام شود./
برچسب ها: خرید ، قدرت ، کاهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.