برخي سياست‌هاي غيركارشناسي شده در زمينه برندسازي از سوي توليدكنندگان موجب گرايش مردم به خريد كيف و كفش خارجي شده است

 شجري رئيس اتحاديه كفاشان دست دوز در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان مطلب بالا گفت: به خاطر پاره‌اي از مسائل و بداخلاقي‌هاي حرفه‌اي در امر برندسازي صنعت كيف و كفش داخلي، مصرف كننده ايراني گرايش به استفاده از كيف و كفش با مارك‌هاي خارجي پيدا كرده است.
 
وي افزود: اين در حالي است كه برخي از كيف و كفش‌هاي خارجي كه به نام مارك‌هاي به نام دنيا به مصرف كننده ايراني فروخته مي‌شود توليد داخلي است.
 
وي با اشاره به اين كه كيف و كفش ايران از ديرباز به لحاظ كيفيت از جمله نام آوران دنيا بوده است اظهار داشت: سال‌ها پيش كشورهايي نظير اسپانيا، فرانسه و آلمان كيف و كفش ايراني را براي مصرف كننده خود وارد مي‌كردند.
 
وي ادامه داد: در حال حاضر بيش از 500 هزار نفر در صنعت كيف،‌كفش و محصولات چرمي در كشور مشغول به فعاليت هستند كه اين نشان از اشتغالزايي بالاي اين صنعت در كشورمان دارد.  
 
وي با گله مندي از كمبود مواد اوليه مورد استفاده در صنعت كيف و كفش كشور اظهار داشت: در شرايطي كه توليدكننده داخلي با كمبود مواد اوليه روبه رو است؛ ما شاهد صادرات مواد اوليه كيف و كفش از كشورمان هستيم.
 
وي ادامه داد: با ارائه درخواستي به دولت تدبير و اميد كه ظرف چند هفته گذشته از سوي اتحاديه كفاشان دست دوز صورت گرفته؛ اعلام نموديم كه دولت با ارائه تدابيري از صادرات مواد اوليه كيف و كفش كه گاها به صورت قاچاق انجام مي‌شود جلوگيري كند.  
 
شجري با تاكيد بر توليد و صادرات كيف و كفش ايراني گفت: چنانچه مشكل تامين مواد اوليه توليدكننده كيف و كفش حل شود ما در كوتاه مدت علاوه بر تامين صددرصدي نياز بازار داخلي توانايي قابل توجهي براي صادرات كيف و كفش ايراني خواهيم داشت. 
برچسب ها: برند ، سیاست ، کیف و کفش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار