سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بخش مسابقه سی امین جشنواره فیلم کوتاه تهران؛

راه يابي 4 اثر از تولیدات مرکز پویانمایی صبا

انیمیشن های "نادان"، "همه چی آرومه"، "گنجینه" و "کودکان کویر" به بخش مسابقه سی امین جشنواره فیلم کوتاه تهران راه یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا؛ انیمیشن های نادان ،همه چی آرومه ،گنجینه وکودکان کویر به بخش مسابقه سی امین جشنواره فیلم کوتاه تهران راه یافته است.

انيميشن « نادان » در يک قسمت 15 دقيقه اي به کارگرداني و انيماتوری شهرام شيرزادي و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا  با تکنيک دو بعدي توليد شده است.

داستان این انیمیشن درباره مرد نادانی است که  به همراه الاغش به دنبال خوشبختي مي گردد. ولي نمي¬تواند به آنچه مي خواهد برسد . در نتيجه براي مشورت به سمت مرد دانايي به نام پير دانا مي رود

در اين انيميشن تلاش شده بدي و ناشايستگي ناداني و غرور را در قالب پويانمايي به کودکان يادآوري کنيم .

انیمیشن "همه چی آرومه"به کارگردانی عباس محبی  ونویسندگی سمیه سمساری و  تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا در 26 قسمت 6 دقیقه ای با تکنیک کات اوت تولید گردیده است
داستان این مجموعه در باره یک خانواده 4 نفری است که در برابر اتفاقات ناگوار پیرامونشان عکس العمل خیلی خوب وشاد نشان می دهند.

انیمیشن" کودکان کویر "به کارگردانی سعادت رحیم زاده در یک قسمت 10 دقیقه ای با تکنیک نقاشی روی شیشه به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی تولید شده است.

این انیمیشن تلاش دارد  روایتی متفاوتی  از گونه ای از زندگی مردمان بلوچ درایران را به تصویر بکشد.

انیمیشن "گنجینه "در 105 قسمت 1 دقیقه ای به کارگردانی مشترک سعید ترخانی و امیر دهقان وبه  تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولیدگردیده است.

این انیمیشن در هر قسمت به صورت وله یك دقیقه‌ای پخش خواهد شد كه در هر قسمت مضامین فرهنگی در زمینه‌های مختلف به دو صورت زشت و زیبا برای مخاطبان به نمایش درمی‌آیند./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رادان فر
۱۳:۱۶ ۰۸ دی ۱۳۹۲
با سلام البته من نظری ندارم .راهنمایی از کارشناسان مرکز پویانمایی می خواستم داستانی در گرو سنی کودک ونوجوان چند سال پیش نوشته بودم در یکی از مجلات هم در چندین قسمت چاپ شد.قابلیت تبدیل به انیمشین رو هم داره .برای نشر ان به صورت کتاب اقدام نکرده ام .نیاز به منابع حمایتی دارم ایا لطف می کنیددر ضمینه ها من رو راهنمایی فرمایید.اگر خواستید می توانم خلاصه داستان رو هم براتون ارسال کنم.