سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهشي وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خرنگاران:

از 6 مهرماه کار خود را آغاز مي‌کنم/ فعاليت‌هاي پژوهشي در حد حرف باقي نمي‌ماند

فعاليت هاي پژوهشي در حد حرف باقي نمي‌ماند و به عمل تبديل مي شود.

وحيد احمدي، معاون پژوهشي وزارت علوم تحقيقات و فناوري در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به اينکه از سوي سرپرست وزارت علوم، تحقيقات و فناوري سمت معاونت پژوهشي وزارت علوم به من واگذار شده است از روز شنبه بر طبق روال وقت اداري کار خود را در وزارت علوم تحقيقات و فناوري آغاز مي‌کنم.

وي درپاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني براينکه از جمله برنامه هاي اوليه در خصوص معاونت پژوهشي وزارت علوم چه بوده است اظهار داشت: مهم‌ترين و اولين برنامه تحقق سند بالادستي سند چشم انداز چه در حوزه فناوري و چه در حوزه پژوهشي است چراکه راهکارهايي اجرايي و اعداد ارقام را محقق مي‌کنيم.

احمدي تصريح کرد: محقق کردن برنامه هاي پژوهشي و اينکه اين فعاليت‌ها در حد حرف باقي نمانده و به عمل تبديل مي شود ،ازجمله اهداف من در سمت معاونت پژوهشي وزارت علوم تحقياقت و فناوري است.

وي تصريح کرد: تاکنون به طور کامل فرصت بررسي برنامه هاي پژوهشي در حوزه معاونت پژوهشي وزارت علوم را پيدا نکرده ام، البته ضمن تشکر از معاونت پژوهشي دوره قبلي اين برنامه ها را مورد بازنگر و بررسي قرار مي‌دهم.

وي در پايان خاطر نشان کرد: در سال‌هاي گذشته سمت معاونت پژوهشي سازمان تحقيقات علمي کشور را داشته ام و تا قبل از اين سمت يکي از اعضاي فعال دانشکده برق و رياست اين دانشکده را در دانشگاه تربيت مدرس داشته‌ام./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.