سرپرست وزارت علوم از حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه آزاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد با حضور جمعی از مقامات از جمله آیت‌الله سیدحسن خمینی سرپرست وزارت علوم دکتر توفیقی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد این دانشگاه برگزار شد.

دکتر توفیقی سرپرست وزارت علوم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس علم را اولویت اول کشور دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای درخشان نظام جمهوری اسلامی است که خدمات شایانی به مردم ارائه داده است.

وی افزود: درخشان‌ترین کارنامه جمهوری اسلامی کارنامه علمی آن است و مقام معظم رهبری هم آن را به عنوان یک ظرفیت اعلام کرده است.

وی ادامه داد: بیش از 1.5 میلیون دانشجو و هزاران هیئت علمی در این دانشگاه از جمله نکات مهم برنامه درخشان این دانشگاه است.

وی با بیان این نکته گفت: همواره در هر سمتی که باشم تمام ظرفیت وزارت علوم را برای حمایت از این دانشگاه خواهم گذاشت.

توفیقی با بیان اینکه مهم‌ترین ظرفیت‌‌ها نیروی انسانی ما بوده گفت: از نظر توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد عالی بوده و دسترسی به آموزش عالی به میزان خوب فراهم شده.

وی افزود: آینده بسیار خوبی پیش روی ماست و دستیابی به سند چشم‌انداز و مقام معظم رهبری تاکید داشته اند كه به سمت تجاری‌سازی و تبدیل علم به ثروت حرکت کنند.

سرپرست وزارت علوم در پایان سخنانش از دکتر دانشجو رئیس سابق این دانشگاه تشکر کرده و برای دکتر حمید نیک‌زاده سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی آرزوی موفقیت کرد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار