سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير شركت پست در بازديد از پشت صحنه‌ي مجموعه‌ي عروسكي شبكه 2؛

استفاده پررنگ از پست همگام با فناوري، هدف "ساده مثل نامه" است

يكي از اهداف شركت پست در خلال توليد مجموعه "ساده مثل نامه" استفاده پررنگ از پست همگام با گسترش فناوري است.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، "محمدحسن كرباسيان" (مدير عامل شركت پست) در بازديد از پشت صحنه‌ي مجموعه‌ي "ساده مثل نامه" شبكه 2، در جمع خبرنگاران، گفت: در روند همكاري مشاركتي با صدا و سيما براي اين مجموعه‌ي نمايشي، بحث استفاده كودكان و خردسالان را در رابطه با استفاده‌هايي كه مي‌توانند از پست داشته باشند، در نظر گرفتيم. 

وي ادامه داد: مجموعه‌ي اداره پست از نظر ظرفيتي، شامل كل كشور مي‌شود و ما بيش از 17 هزار نقطه تماس در كشور داريم كه مجموعه‌ي مرتبطين ما 42 هزار نفر هستند كه همراه با خانواده‌هايشان حدود 2 درصد از جمعيت كل كشور را شامل مي‌شوند و به همين جهت براي ما اهميت بسياري دارند.  

كرباسيان اظهار داشت: اطلاع‌رساني در رابطه با خدمات پست در تهران و استفاده‌ي پررنگ از خدمات پستي با وجود گسترش فناوري، از ديگر اهداف ما در راستاي توليد اين مجموعه‌ي نمايشي است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.