سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهم خودروي دستياران ولاسکو گم شد

حواله های ماشین در سکوت کادر فنی ایران اهدا شد!

امروز در والیبال ایران یکی از اخبار خوشحال کننده منتشر شد و آن هم ارائه حواله های خودرو به ملی پوشان بود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسئولان دولت هم پس از پایان مسابقات لیگ جهانی به خاطر درخشش تیم ملی ایران در این رقابتها قول ارائه حواله خودرو را به ملی پوشان به عنوان پاداش دادند.

این حواله ها پس از ماهها بالاخره امروز به والیبالیست ها ارائه شد. بلند قامتان کشورمان به همراه" محمد رضا داورزنی" رئیس فدراسیون به ساختمان وزارت ورزش و جوانان در خیابان سئول رفتند و باچهره هایی شاداب و خندان حواله های خودروی خود را دریافت کردند.
در میان اسامی کسانی که حواله های خودرو را گرفتند فقط نام ولاسکو از میان اعضای کادر فنی دیده میشد.




این امر در حالی است که به غیر از وی احمد مساجدی و سیامک افروزی جزو معدود افراد ایرانی هستند که در کنار ولاسکو در تمامی مسابقات حساس و سنگین حضور داشتند و همانند ملی پوشان فشارهای روانی و استرس مسابقات راتحمل کردند.

حال که زمان اهدای جوایز و وعده های مسئولان وزارت ورزش و  جوانان فرا رسیده است معدود همکاران ایرانی ولاسکو ( که فقط 2 نفر هستند) بی نصیب مانده اند و مورد توجه قرار نگرفتند.



امیدواریم مسئولان وزارت ورزش و جوانان با درایت خود نسبت  به این مساله بازنگری کنند تا خدای ناکرده حق کسی ضایع نشود و همگان بدانند که زحماتشان مورد توجه مسئولان کلان ورزش کشور قرار می گیرد.

البته ما معتقديم که به جز ايراني ها خوان سيچلو ايتاليايي هم نبايد از اين هديه بي نصيب مي ماند و هنوز دير نشده و اين مشکل شايد به راحتي حل شود و جلوي برخي کدورت هاي احتمالي را بگيرد.
برچسب ها: اسامی ، حواله ، مساجدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.