سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته‌اي پر انتصاب در سازمان ميراث فرهنگي با شروع فصل پاييز

دور جديدي از تغيير و تحول مديران استاني سازمان ميراث فرهنگي با شروع فصل پاييز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ميراث فرهنگي باشگاه خبرنگاران، پس از تغيير مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كهكيلويه و بويراحمد اين بار نوبت به استان بوشهر، اراك و زنجان رسيد.



در استان بوشهر "غلامحسين زارعي" كه 4 ماهي بود به سمت مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اين استان انتخاب شده بود، شنبه از اين سمت بركنار و به جاي وي "ابراهيمي" معاون ميراث فرهنگي استان بوشهر به سمت مدير كلي انتخاب شد و از روز اول مهر كار خودش را آغاز كرد.

"غلامحسين زارعي" از صدا و سيماي استان بوشهر به اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر مأمور به خدمت شده بود.

"مجتبي رضواني" مدير كل سابق ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مركزي به خبرنگار حوزه ميراث فرهنگي ما، گفت: بدون آنكه با مديران قبلي گفتگويي درباره عملكرد و عزلشان صورت گيرد اين تغيير مديريت‌ها اتفاق افتاده است.

وي اظهار داشت: براساس تماس تلفني در 31 شهريور اين موضوع به من اعلام شد و طي نامه‌اي "محسن رحمتي" معاون حفظ و احياي اداره كل ميراث فرهنگي استان مركزي به عنوان سرپرست اين اداره انتخاب شد.
 
***در سازمان ميراث فرهنگي تمديد مأموريت نمي‌شوم
 
"مسعود بيات" مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان زنجان به خبرنگار حوزه ميراث فرهنگي ما، گفت: اواخر شهريور مأموريت من در سازمان ميراث فرهنگي تمام شد و طي تماسي تلفني از سوي معاون امور مجلس و استانهاي سازمان ميراث فرهنگي اعلام شد كه ديگر مأموريت شما تمديد نخواهد شد.

وي افزود: از دانشگاه زنجان مأموريت خدمت در سازمان ميراث فرهنگي را به مدت يكسال داشتم و هم‌اكنون تا معرفي سرپرست جديد در اين اداره مشغول به فعاليت خواهم بود و پس از آن به دانشگاه زنجان رفته و به عنوان استاد گروه تاريخ اين دانشگاه به تدريس خواهم پرداخت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.