سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توگه در مراسم تودیع خود عنوان کرد:

رفع نیازهای سازمان انتقال خون با پوشش بیمه ای فرآورده های نوین خونی

مدیر عامل سابق انتقال خون ایران حمایت بیمه ها از فرآورده های خونی را یکی از راه های حل شدن مشکلات مالی این سازمان دانست.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران دکتر غلامرضا توگه مدیر عامل سابق انتقال خون ایران در مراسم تودیع خود گفت: سازمان انتقال خون در دنیا براساس نیازهای درمانی تاسیس می شود و در حال حاضر برنامه هایی در میانه راه است که بادی به سرانجام برسند.
 
وی افزود: در ابتدای ورود به سازمان انتقال خون این سازمان دارای برنامه استراتژیک 5 ساله بود که با ایجاد تغییر و تحول خصوصا در نرخ ارز ما باید این برنامه را تغییر می دادیم و برنامه جدید را طراحی می کردیم.
 
توگه تصریح کرد: مهمترین چالش سازمان انتقال خون در سال های اخیر تحریم هایی بود که بر ما وارد شد ولی ما با وجود همه این تحریم ها و کاهش منابع مالی رسالت خود را که همان تامین خون کافی و سالم بوده است را به خوبی انجام داده ایم و توانسته ایم تحریم ها را دور بزنیم.
 
توگه افزود: ارسال 6600 لیتر پلاسما ایرانی برای تهیه سرم ضد هاری از دیگر دستاوردهای این سازمان در دوره مدیریت من است.
 
توگه با بیان این مطالب گفت: ما در جاهایی هم ناموفق بوده ایم و این مشکلات سازمان انتقال خون تاریخی است.
 
وی با اشاره به اینکه در هیچ کجای دنیا انتقال خون تا این حد وابسته به دولت نیست گفت: درست است که دریافت خون رایگان و ارائه رایگان آن به نیازمندان از جمله وظایف سازمان است ولی فرآورده های خونی و فرآورده های نوین ما باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرد تا بسیاری از نیازهای مالی ما رفع شود.
 
رییس سابق انتقال خون ایران تصریح کرد: مشکل هموویژیولانس حل نمی شود مگر اینکه بودجه مناسبی در اختیار سازمان قرار بگیرد./ع2
برچسب ها: بیمه ، خون ، انتقال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.