سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی آثار بخش بین المللی جشنواره کودک 27؛

سوئد با «اسکیل و ترینیداد» به جشنواره کودک می‌آید

فیلم «اسکیل و ترینیداد» ساخته استفان اپلگرن محصول سوئد در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره کودکان و نوجوانان روی پرده می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، این فیلم محصول سال 2013 سوئد است و استفان اپلگرن آن کارگردانی کرده است.

فیلم «اسکیل و ترینیداد»، داستان اسکیل را روایت می‌کند که با پدر خود به واسطه شغلش به شهرهای زیادی سفر کرده‌اند و حالا در شهر یازدهم، با ماجراهای جدیدی رو به رو می‌شوند. پدر او یک بازیکن فوق حرفه‌ای ورزش هاکی است و اسکیل نیز درصدد است تا مثل او به موقعیت ویژه‌ای در این ورزش دست پیدا کند. آشنایی او با دختری با نام میرجا، قصه را وارد ماجراهای تازه‌ای می‌کند.

لینوس اسکارسون، آن پیترن، تورکل پیترسون، ساگا میدجال، ایبن جیله و یواناس ایندی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

استفان اپلگرن کارگردان این فیلم در دانشکده هنرهای دراماتیک استکهلم سوئد درس خوانده و پیش از آن در زمینه موسیقی فعالیت داشته است. او در ابتدای فعالیت سینمایی‌اش از سال 1985 به عنوان طراح صدا و جلوه‌های ویژه صوتی کار خود را آغاز کرد و در ادامه به عنوان یکی از چهره‌های شناخته شده عرصه تهیه و کارگردانی تلویزیون سوئد لقب گرفت. فیلم «اسکیل و ترینیداد» محصول سال 2013 آخرین کار اوست که تاکنون در جشنواره‌های مختلفی از جمله جشنواره برلین و تورنتو شرکت کرده است.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد./ي2

برچسب ها: جشنواره ، فیلم کودک ، سوئد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.