سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیبت گیلان در لیگ بسکتبال بانوان با وجود رئیس هیئت خانم؛

زین جنابی: نفت نداریم که تیم داشته باشیم!

در بین تمام روسای هیئت های بسکتبال استان ها، تنها ریاست هیئت گیلان را یک خانم بر عهده دارد و جالب اینجاست که این هیئت با وجود داشتن تیم آقایان در لیگ بسکتبال بانوان نماینده ای ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از انصراف نماینده گیلان در لیگ دسته اول بانوان برخی از بانوان بسکتبال اعتراض داشتند که چطور گیلان به عنوان تنها استان با رئیس هیئت زن، در لیگ های بانوان نماینده ای ندارد اما برای حضور تیم آقایان آن در لیگ دسته اول تلاش می شود.
 
طاهره زین جنابی رئیس هیئت گیلان در مورد دلایل انصراف نماینده این استان از لیگ بانوان به سادگی می گوید: اسپانسر نداشتیم. هر زمان اسپانسر پیدا شد در لیگ بانوان شرکت می کنیم.

وی ادامه می دهد: در تمام ایران تنها چند تیم با حمایت شرکت نفت یا شهرداری در لیگ بانوان شرکت می کنند با توجه به اینکه هیئت های استان ها حق تیم داری ندارند به شهرداری مراجعه کردیم که از تیم حمایت نکرد از طرفی نفت هم نداریم که با حمایت یک شرکت نفتی تیم تشکیل دهیم.
 
گفتنی است، سوپر لیگ بسکتبال بانوان که قرار بود در اوایل مهر ماه آغاز شود به خاطر نامشخص بودن وضعیت تیم دانشگاه آزاد قهرمان سال قبل به تاخیر افتاد. در حال حاضر با احتساب دانشگاه آزاد، 12 تیم در سوپر لیگ بانوان شرکت دارند./مح
برچسب ها: گیلان ، بسکتبال ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.