سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براساس قانون پنجم توسعه؛

شرایط برای بالندگی دانشگاه های علوم پزشکی محیا است

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه پیش قراول در عرصه پزشکی است که ظرفیت های فراوانی برای تولید علم و تحقیقات دارد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران ؛ دکتر علیرضا زالی، رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این مطلب افزود: در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کارمندان خدوم ،اعضای هیئت علمی اثر گذار و دانشجویان ارزنده ای وجود دارد که این ظرفیت ها جزء زیر ساخت ها و بن مایه مدیران و مسئولان این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه دکتر هاشمی وزیر بهداشت نظام سلامت کشور را می شناسد و خود نیز یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه بوده است ادامه داد: وي به آکادمیک دانشگاه آگاه هست و امروز براساس قانون برنامه پنجم توسعه شرایط مترقی  برای  بالندگی دانشگاه ها وجود داد.

وی ادامه داد:  متاسفانه در ماه های اخیر به نخبگان کشور کم لطفی صورت گرفته است که باید  تلاش کنیم تا به این نخبگان علمی توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دکتر ابوالقاسمی مدیری موفق و خوب و کارآمد بوده است ادامه داد: دکتر پیوندی که سکان دار جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را بر عهده گرفته نیز علاوه بر شخصیت علمی دارای ویژگی ارزنده ای همچون مورد اقبال بودن جامعه پزشکی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مدیریت جدید به ظرفیت های مطلوب و ممتاز در عرصه های نظام سلامت توجه ویژه ای داشته باشد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.