سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت توانمندی های فناورانه با دیپلماسی مهارت

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: در دیپلماسی مهارت به دنبال اهدافی چون تقویت توانمندی های نیروی انسانی و تقویت توانمندی های فناورانه هستیم.

کوروش پرند در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: ما معتقدیم آموزش های مهارتی ظرفیت بسیار خوبی برای برقراری تعاملات بین المللی میان کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی است.
وی افزود: در دنیای امروز باید عرصه هایی را پیدا کنیم که می تواند به توسعه کشورهای منطقه کمک کند که در این راستا آموزش های مهارتی یکی از این عرصه هاست.
پرند در ادامه تصریح کرد: در دیپلماسی مهارت به دنبال دستیابی به اهدافی نظیر تقویت توانمندی های نیروی انسانی کشور تقویت توانمندی های فناورانه، تبادل تجربیات و دستیابی به روش های نوین آموزش مهارتی هستیم.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان کرد: هم چنین بهره برداری از ظرفیت ها و امکانات سازمان های بین المللی برای تقویت پتانسیل مهارتی، توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای و زمینه سازی باری اشتغال مستمر و پایدار و معرفی و شناسایی توانمندی های نیروی انسانی و فناور کشور به جهان به همراه آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی، فناوری و مهارتی دنیا از جمله دیگر اهداف دیپلماسی مهارت است./ف
برچسب ها: تقویت ، توانمند ، مهارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.