سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش بهره وري با نوسازي و بهسازي صنايع

سرمايه گذاري در زمينه نوسازي و بهسازي صنايع منجر به افزايش رقابت پذيري بنگاه هاي توليدي و دستيابي به رشد هشت درصدي اقتصاد و سهم يک سومي بهره وري در اين ميزان رشد مي شود.

محمد حسين فاتحي کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان مطلب فوق گفت: افزايش بهره وري در توليد اين روزها يکي از اهداف بزرگ توليد به شمار مي رود و از آن جا که اين امر به يکي از عوامل رشد اقتصادي تبديل شده، دستيابي به آن يکي از ايده آل هاي هر فعال صنعتي به شمار مي رود.

وي با اشاره به قانون هدفمندي يارانه ها و ضرورت نوسازي و بهسازي صنايع با هدف کاهش مصرف انرژي و افزايش بهره وري، اظهار کرد: با توجه به اين که به روز رساني صنايع عامل مهمي در ايجاد مشکل بيکاري به شمار مي رود ، نوسازي و بهسازي صنعت الزامي است.

فاتحي تصريح کرد: استفاده از راهکارهاي علمي و سيستم هاي مرتبط مي توان نسبت به ارتقاي راندمان توليد و افزايش بهره وري اقدام کرد.

فاتحي خاطر نشان کرد: کمک به نوسازي و تجديد ساختار صنايع، با هدف افزايش بهره وري بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است و تاکنون اقدام هاي بسياري در اين زمينه صورت گرفته و تصميم هاي متعددي نيز اتخاذ شده است.

برچسب ها: فاتحی ، بهره وری ، نوسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.