سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

خلق حماسه اقتصادي با همدلي گروه‌هاي سياسي ميسر می‌شود/ لزوم قرار گرفتن ريل توليد بر محور توسعه

معاون دبيرکل خانه کارگر تهران گفت: آرامشي نسبي در ساختار اقتصادی کشور، نشان دهنده حرکت و ریل‌گذاری دولت در مسير قرار دادن تولید به عنوان محور توسعه و ماخذ حرکت به سمت خلق حماسه اقتصادي است.

"حسن صادقی" معاون دبيرکل خانه کارگر تهران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاری امسال به نام "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: هدف از این نامگذاری محقق شدن هر دو این موارد ظرف یکسال نبود.
 
وی افزود: سرآغاز این تحول، حماسه سیاسی بود که 24 خرداد امسال رقم خورد و از دل این حماسه سیاسی، فکر و اندیشه جدیدی بوجود آمد که در عرصه اقتصادی کشور حاوي پیامي بود؛ اين پيام با گذر زمان در جریان اداره کشور مشخص خواهد شد.
 
صادقی با اشاره به اينکه هنوز چند ماهي از عمر دولت جديد سپري نشده است، تصریح کرد: برای قضاوت عملکرد این دولت در راستاي تحقق حماسه سياسي و اقتصادي زود است، اما چیدمان دولت از ژنرال‌های بخش اقتصاد و روابط بین‌الملل، ژنرال‌های حوزه اجتماعی و سیاست داخلی، مبین حرکت دولت به سمت تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی مدنظر رهبر معظم انقلاب در مسیر چهارساله دولت است.
 
معاون دبيرکل خانه کارگر ادامه داد: نوع حرکت در مسیر تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی با توجه به سیاست‌های کلی نظام، واضح و روشن است و می‌توان مدعي شد که دولت با اقدامات خود در اين مسير قدم بر می‌دارد.
 
وی با بيان اينکه حرکت و ریل‌گذاری دولت در مسير قرار گرفتن تولید به عنوان محور توسعه و ماخذ حرکت به سمت حماسه اقتصادي است، افزود: بازار دلالی، بورس بازی، مسکن، دلار و سکه با مشکل مواجه شده، ارزش واحد سهام تولیدی رشد آرامي تجربه می‌کند و شاهد آرامشي نسبي در ساختار اقتصادی کشور شاهد هستيم.
 
صادقی تصریح کرد: آحاد ملت، افرادی که در عرصه اقتصادی سهیم و دستی در آتش دارند باید با حمایت خود به این دولت فرصت داده و سطح توقعات را متعادل نگه دارند تا دولت تدبیر و امید در راستای منافع ملی قدم برداشته و تولید را به عنوان رکن اصلی حماسه اقتصادی تقویت کند و ملت ایران شاهد رشد اشتغالزایی و کاهش بیکاری در کشور باشند.
 
عضو خانه کارگر در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنم با همدلی گروه‌های سیاسی، احزاب، جمعیت‌ها، اميد و آرامشی که در بین مردم و ساختار اقتصادی کشور به وجود آمده، ملت ايران را در راستاي حرکت به سمت حماسه اقتصادی مدنظر رهبر معظم انقلاب، دلگرم کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، حماسه ، سیاسی ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.