رئيس جهاد دانشگاهي کرمانشاه گفت: در صورت اعتماد دولت تدبير و اميد به جهاد دانشگاهي اين نهاد انقلابي مي‌تواند در برنامه‌اي 10 ساله تحولي اساسي در حوزه‌ي فناوري کشور ايجاد کند.

دکتر بهروز بادکو در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، با تاکيد بر ضرورت توجه عملي دولت تدبير و اميد به موضوع ارتباط صنعت با دانشگاه افزود: جهاد دانشگاهي بهترين بخش موجود کشور براي نقش آفريني در حوزه‌ي ارتباط صنعت با دانشگاه است.

وي در ادامه با بيان اينکه جهاد دانشگاهي به عنوان يکي از نهادهاي پيشرو در کشور همواره در جهت عملي کردن شعار سال تلاش کرده است، اظهار داشت: امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته جهاد دانشگاه در راستاي تحقق حماسه سياسي-حماسه اقتصادي نقش مهمي ايفا خواهد کرد و آن را نقشه راه کشور مي‌داند.

بادکو با بيان اينکه امسال مردم در اولين گام و حضور حداکثري در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي حماسه سياسي را رقم زدند، گفت: نهاهاي فرهنگي مانند جهاد دانشگاهي در اين حماسه عظيم نقش مهمي داشتند و در گام‌هاي بلندي نيز براي خلق حماسه اقتصادي برداشته است.

رئيس جهاد دانشگاهي کرمانشاه در پايان اظهار داشت: جهاد دانشگاهي از دولت يازدهم انتظار دارد تا از همه ظر فيت‌هاي موجود در کشور استفاده شود تا حماسه‌هاي بزرگ ديگري در کشور رقم زده شود./ع2

برچسب ها: جهاد ، دانشگاهی ، ارتباط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار