سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش "شیش و هشت" در تماشاخانه ایرانشهر

نمایش "شیش و هشت" به کارگردانی نیما دهقان از پنجشنبه، 4 مهرماه، در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از از روابط عمومی نمایش "شیش و هشت"، این اثر داستان عاشق شدن معلمی است که جیرجیر کفش هایش مشکلاتی را برای مطرح کردن علاقه اش به وجود می آورد و ماجراهای خنده دار و کمیکی را سبب می شود.

نمایش "شیش و هشت" یک اثر کمدی است که به قلم کوروش نریمانی نوشته شده است. همچنین بر طراحی صحنه این نمایش فضایی فانتزی حاکم و اثر مبتنی بر تصاویری است که از تابلوهای نقاشی برگرفته و جان می گیرند.  این نخستین نمایشنامه کوروش نریمانی است که کارگردانی آن را به فرد دیگری سپرده است.

فرزین صابونی، الهام کردا، سیامک صفری، جواد پولادی و هدایت هاشمی گروه بازیگران این اثر را تشکیل می دهند. نورالدین حیدری ماهر به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، فرشاد فزونی در بخش طراحی و اجرای موسیقی با پروژه همکاری می کنند. همچنین گلناز گلشن، طراحی لباس، منوچهر شجاع، طراحی صحنه و یحیی پاکدل، طراحی پوستر و بروشور کار را بر عهده دارند.

برخی دیگر از عوامل این پروژه نمایشی نیز عبارتند از:  مدیر صحنه: احسان خبری، منشی صحنه: محمد گودرزیانی، عکاس: آوا کیایی.

این نمایش پنجشنبه، 4 مهرماه، ساعت 18 اجرای خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز می کند. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط با شماره 09361010378 تماس بگیرند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.