بهاره رهنما:

به دلیل اهمیت حضور در نمایش "شایعات" اجرای نمایش دیگرم را به سال آینده موکول می کنم

بهاره رهنما گفت:از آنجا که حضور در این اثر برایم اهمیت زیادی دارد،تصمیم دارم اجرای نمایش "این تابستان فراموشت کردم"را، که قرار بود مهرماه روی صحنه رود،به دی ماه و یا سال آینده موکول کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، رهنما درباره ویژگی های نمایش "شایعات"  تشریح کرد: پرسوناژ زیاد، تمپوی بالای این اثر و همچنین بازی در کنار افرادی چون نگار عابدی، رویا میرعلمی، فهیمه امنزاده و سعید چنگیزیان، که تاکنون با هم همکاری نداشته ایم، انرژی خوبی را در من ایجاد می کند که برایم بسیار رضایت بخش است.

وی همچنین درباره آثار نیل سایمون، نویسنده نمایش "شایعات"، اذعان کرد: نمایشنامه های نیل سایمون از نظر من همیشه اعجاب برانگیز بوده اند، اما این متن بیشتر برایم حسرت انگیز است. به واسطه همکاری هایی که با سیامک صفری برای اجرای آثار نیل سایمون دارم، بیشتر روی متن این نویسنده دقیق شدم و در این نگاه به این نتیجه رسیدم که قلم او از ظرافت هایی در طنز اجتماعی برخوردار است که افراد را به فکر کردن وا می دارد.

رهنما درباره نقشش در این نمایش تاکید کرد: به دلیل اینکه زودتر از دیگر بازیگران برای همکاری دعوت شدم، نقش ها هنوز به بازیگران محول نشده بود. بنابراین امکان خوبی برای انتخاب شخصیت مورد علاقه ام داشتم و از آنجا که سال ها پیش این متن را مطالعه کرده بودم، نقش ملموس و شیرین کوکی، شخصیت نمایش "شایعات"، را که برایم تازگی و جذابیت های زیادی داشت پذیرفتم.

گفتنی است، کوکی شخصیت  معروفی در برنامه آشپزی است که بنابر قرار گرفتن در موقعیتی بحرانی مجبور به آشپزی می شود و...

بهاره رهنما در این نمایش، که قرار است از مهرماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رود، در کنار سعید چنگیزیان، احمد ساعتچیان، نگار عابدی، جواد عزتی، رویا میرعلمی، مجید صالحی، فهیمه امن زاده و بهرام افشاری به ایفای نقش بپردازد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار