سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطهری‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ورود حزب مردم‌سالاري به انتخابات آتي از بهمن ماه/ احتمال ائتلاف ميان اصلاح‌طلبان و اعتدالگرايان

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاري از ورود حزب متبوعش به انتخابات آتي در کنگره سراسری اين حزب در بهمن ماه خبر داد و گفت: ائتلاف ميان اصلاح‌طلبان و اعتدالگرايان براي ورود به انتخابات مجلس دهم با توجه به تجربه انتخابات رياست‌جمهوري امري محتمل است.

"میرزابابا مطهری‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره نحوه ورود حزب مردم‌سالاری به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور فعال در انتخابات مجلس دهم، یکی از برنامه‌ها و تصمیمات قطعی اين حزب اصلاح‌طلب است.

وی افزود: قطعا برای ورود به انتخابات مجلس فعاليت تمامی گروه‌هاي موجود در انتخابات را رصد و در آينده در برنامه‌ریزی‌های خود از این اطلاعات استفاده خواهیم کرد.

این فعال سیاسی به زمان ورود حزب مردم‌سالاری به فعالیت‌های انتخاباتی مجلس دهم اشاره و تصریح کرد: زمان ورود به انتخابات آتی در کنگره سراسری حزب مردم‌سالاری در بهمن ماه است که بحث اصلی خود را برای این مسئله در کنگره گذاشته‌ایم تا بتوانیم با به دست ‌آوردن اکثريت کرسي‌ها به نتایج مطلوبي دست پيدا کنيم.

مطهری نژاد به ائتلاف میان اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس آتی اشاره و خاطرنشان کرد: چنین مسئله ای تاکنون در حزب مردم سالاری مطرح نشده اما  نظر شخصی خودم این است که چنین ائتلافی در الفبای سیاسی یک امر بدیهی است که به واقعيت تبديل شود.

وی به آثار ايجاد شده در ائتلاف ميان اصلاح‌طلبان و اعتدالگرايان در انتخابات اشاره و تاکيد کرد: تحقق چنین مسئله‌ای موجب می‌شود تا تمامی جریانات و احزاب اصلاح‌طلب بتوانند با یکدیگر در قالب یک ائتلاف فراگیر گسترده حضوری قدرتمند در عرصه انتخابات داشته باشند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در پايان خاطرنشان کرد: تجربه انتخابات ریاست‌جمهوری به عنوان نمونه‌ای قابل قبول و مثبت برای اصلاح‌طلبان مدنظر است و تحقق چنين ائتلافي امری محتمل است.

زمان برگزاري انتخابات دهمين دوره از انتخابات مجلس شوراي اسلامي اسفند ماه سال 94 است.

گفتني است پيش از اين باشگاه خبرنگاران، از برگزاري کنگره سالانه حزب مردم‌سالاري در بهمن ماه سال جاري خبر داده بود.

لازم به ذکر است که برخي جريانات سياسي در کشور در حال برنامه‌ريزي و تدوين برنامه‌هاي انتخاباتي جهت کسب اکثريت کرسي‌هاي مجلس دهم به نفع خود هستند و  برخي ديگر زمان ورود به انتخابات را زود هنگام مي‌دانند و اعتقادي به آغاز فعاليت‌هاي انتخاتي از هم‌اکنون ندارند.

پيش از اين خبرهايي از ائتلاف ميان اصلاح‌طلبان و اعتدالگرايان با تشکيل مثلث(هاشمي، خاتمي و ناطق) در برخ رسانه‌هاي خبري منتشر شده بود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.