سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارع‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام كرد

تشکيل "شوراي عالي انتقال پايتخت" در مجلس شوراي اسلامي

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به تصويب کليات طرح انتقال پايتخت در اين کميسيون گفت: تشکیل شورایی جامع به نام "شورای انتقال پایتخت" از مصوبات کلیات طرح انتقال پایتخت در کمیسیون شوراها به شمار می‌رود که در حال‌ حاضر نيز مقدمات تشکيل اين شورا را سپري مي‌کنيم.

"دخیل عباس زارع‌زاده‌مهریزی" در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تصویب کلیات طرح انتقال پایتخت در کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور در مجلس اظهار داشت: در تصویب کلیات طرح مذکور، تشکیل شورایی جامع به نام شورای انتقال پایتخت مورد تایید قرا گرفت که در حال‌حاضر مقدمات تشکيل اين شورا را سپري مي‌کنيم.

وي در ادامه افزود: اين شورا متشکل از نمايندگان نهادهاي زيربط مانند وزات راه و مسکن، وزارت نيرو، وزارت کشور، نيروي انتظامي، نماينده نهاد رياست جمهوري، دو تن از نمايندگان مجلس و يک نماينده از قوه قضائيه خواهد بود.
 
سخنگوي کميسيون شوراها، ‌تصریح کرد: هر یک از سازمان‌های مذکور باید در شورای انتقال پایتخت حضور داشته باشند و طرح‌های خود را در خصوص راهکارهاي اجرايي انتقال پايتخت به کمیسیون شوراها بیاورند تا در صورت تصویب، در دستور کار صحن مجلس قرار گیرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: طرح ، انتقال ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
علی
۰۱:۱۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
اگر واقعا تغییر کنه که ممنون میشیم
sahar
۲۲:۱۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
hala koja mikhad bere kodom shahr mishe begin
تناوری شاهپور
۲۰:۴۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
انتقال پایتخت شده است به همان قصه هزار ویک شب
امیر
۱۶:۳۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
اقا پایتخت به این خوبی