سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

احترام به والدين رمز موفقيت فرزندان است

سخنران حلقه‌هاي معرفت رضوي احترام به والدين را رمز موفقيت فرزندان در دنيا دانست و گفت: بسياري از بزرگان از جمله علامه طباطبايي و ديگر علما به دنبال دعاي خير پدر و مادر خود، به مقام والايي رسيده‌اند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، فروغ خياطي در سلسله جلسات حلقه معارف رضوي كه ويژه خواهران در رواق دارالاجابه برگزار شد، اظهار داشت: تمامي ائمه اطهار(ع) داراي القابي هستند كه اين القاب به خاطر وجود صفت يا ويژگي خاصي است كه در آنان وجود دارد به عنوان مثال امام جعفر صادق (ع) به اين دليل كه در گفتار و رفتارش صادقانه و راستگو بوده است، به اين لقب مشهور است.

استاد حوزه خواهران مشهد در پاسخ به سؤال يكي از خواهران كه چگونه با همسر بداخلاق رفتار كنيم عنوان كرد: داشتن روحيه صبر و مدارا بهترين نوع رفتار با همسران بداخلاق است و براي حركت در اين مسير بايد با خداوند پيمان بست تا او را مشمول پاداش اخروي كند.

خياطي در پاسخ به اين سؤال كه چگونه در زندگي روزمره با سستي‌هاي فردي و موانع كاري خود مبارزه كنيم بيان كرد: وجود انگيزه كافي در ابتداي كار، تعيين هدف، همكاري و دوستي با انسان‌هاي با اراده، به يادآوردن نتايج كار و توكل به خداوند موجب شده تا تمامي كارهاي خود را با اراده‌اي راسخ به پايان برسانيم.

مدرس حوزه حضرت رقيه(س) مشهد به تمامي خواهران توصيه كرد تا با توجه، احترام و محبت فراوان به دختران زمينه رشد استعدادهاي آنان را در محيط جامعه فراهم كرده و آنان را از خطرات احتمالي در جامعه مصون بدارند/س

برچسب ها: احترام ، والدین ، فرزند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.