سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عکس های دفاع مقدس روی دیوار نگارخانه معرفت

نگارخانه فرهنگسرای معرفت با همکاری انجمن عکاسان دفاع مقدس همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس با عنوان «جاودانه ها» کرده است.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این نمایشگاه که عکس هایی از بزرگان عکاسی ایران در دوران دفاع مقدس را به نمایش می گذارد، به منظور ارج نهادن وگرامیداشت یاد و خاطره 8 سال مقاومت دلیرمردان سرزمین ایران اسلامی دایر می شود.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه 40 اثر در ابعاد 40 در40 که آثاری برجسته از عکاسان دوران دفاع مقـدس با موضوع و محـوریت 8 سال مقاومت و پایداری از مناطق عملیاتی و جنگی هستند در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

 «سعید صادقی»، «کاظم اخوان»، «علی فریدونی»، «امیرعلی جوادیان» و... از جمله هنرمندانی هستند که به ثبت رشادت های رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل پرداختند و آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه جاودانه ها می توانند از تاریخ 26 شهریورماه  تا 4 مهرماه، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 تا 19 به نگارخانه فرهنگسرای معرفت واقع دربلوار آیت الله کاشانی،میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیر گذر همت مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44301444 تماس حاصل نمایند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.