سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمه گران باید هزینه آموزش برای پیشگیری از ابتلا به دیابت را بپردازند

رئیس انجمن دیابت ایران در مورد روش موثر برای کنترل دیابت گفت:برای کنترل بیماری دیابت و پیشگیری از ابتلا به این بیماری و یا جلوگیری از ابتلا به عوارض ناشی از ابتلا به دیابت به منظور کاهش هزینه های درمانی باید بیمه گران هزینه لازم برای آموزش را بپردازند.

 اسدا... رجب در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر که تاکنون در خصوص بهبود آموزش و خدمات رسانی در  بخش بیماران خاص از جمله دیابت اقدام خاص از سوی مسئولان صورت نگرفته است، افزود: البته از وزیر بهداشت کنونی نمی توان انتظار داشت که در مدت کوتاهی مشکلاتی حوزه سلامت را ساماندهی کند ولی امیدواریم که شعارهای انتخاباتی دولت یازدهم در این حوزه تحقق یابد.

وی در ادامه یاد آور شد:  بسیاری از نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز بر ضرورت پیشگیری آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به بیماریهای غیر واگیر تاکید داشتند که انتظار داریم در جهت اجرای این نظر نیز همکاری موثری داشته باشند.

 رجب اذعان داشت: کنترل بیماری دیابت که موجب کاهش هزینه های درمانی کشوری می شود در صورتی امکانپذیر بوده که بیمه گر هزینه های آموزش در زمینه پیشگیری از ابتلا به این بیماری و ابتلا و یا عوارض ناشی از دیابت برای مبتلایان به دیابت بپردازد./ح
برچسب ها: هزینه ، آموزش ، دیابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.