سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرين اخبار از وضعيت شاعر سالهاي انقلاب شكوهمند كشورمان؛

بي مهري مسئولان و فراموشي سبزواري

فراموشي كه بنابر دانسته هاي پزشكي به دست آمده در سالهاي اخير از عوارض افزايش سن به حساب مي آيد، حميد سبزواري را هم مبتلا كرده است.

اقدس شفعي، همسر حميد سبزواري در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران در خصوص حال جسماني اين شاعر بزرگ كشورمان گفت: سبزواري از نظر سلامتي همچون هر فرد ديگري با افزايش سن مبتلا به بيماري فراموشي شده و با توجه به تبعات ابتلا به فراموشي از صحبت با خبرنگاران رسانه هاي مشتاق به دانستن حال و هواي اين شاعر سالهاي انقلاب ناتوان مانده است. 

به گفته شفيعي، سبزواري كه همواره به عنوان نامي آشنا و غيرقابل انكار در تاريخ ادبيات انقلاب اسلامي جا خوش كرده و با ذكر نام انقلاب ناخودآگاه ذهن اقشار مختلف جامعه را به سوي خود مي كشاند، اين روزها و در آستانه فرا رسيدن روز شعر و ادب فارسي با بي مهري مسئولان مواجه شده است. 

گفتني است كه شاعر سال هاي انقلاب كشورمان اين روزها در محافل رسميت يافته جايي ندارد و تنها براي آنكه عرصه از عريضه خالي نباشد به محافل دوستانه مغفول براي شاعر خواني دعوت مي شود، عجب آنكه اين شاعر به زعم فراموشي سالهاي اخير فن شاعري را همچنان به خاطر سپرده و آثار مناسب و خلاقانه اي را روانه مسير پرپيچ و خم تاريخ ادبيات كشورمان مي كند./ي2
برچسب ها: شاعر ، سبزواری ، مسئولان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.