سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان ملي استاندارد طي نامه اي به وزارت بهداشت:

هيچ سرنگ آلوده‌اي در کشور وجود ندارد

رئيس تجهيزات پزشکي وزارت بهداشت گفت: طي گزارشات سازمان ملي استاندارد هيچ سرنگ آلوده اي در کشور وجود ندارد و خبرهاي منتشر شده در رسانه ها در خصوص وجود سرنگ آلوده اي از همان ابتدا کذب بوده است.

دکتر کيوان، رئيس تجهيزات پزشکي وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه هيچ گونه سرنگ آلوده اي بدست ما نرسيده است، بلکه گزارشات بدست ما رسيده، افزود: جواب نامه ايي که ما ارسال کرديم که نمونه ها را برايمان ارسال کنند پاسخش فقط ارسال گزارش بوده است، که خوشبختانه همانطور که از همان ابتدا اعلام کرده بوديم سرنگ ها هيچ گونه آلودگي ندارند، نتايج آزمون سازمان ملي استاندارد نيز حقيقت را نشان داد که اين سرنگ ها آلودگي ندارند.

وي با بيان اينکه تمام بررسي هاي انجام شده حقيقت را نشان داده است، ادامه داد: خوشبختانه تمامي افراد حقيقي و حقوقي که اين شبهه را القا کردند، خودشان انکار نمودند و گفتند ما اين چنين نگفته بوديم، علي رغم اينکه گفته بودند که سرنگ ها آلودگي دارند و خدا را شکر موضوع منتفي شد. يک اشکالاتي مرتبط با سازمان ملي استاندارد بر سرنگ ها وارد است مثلاً در سرنگ ها ماده رواق کننده است و ... که هيچ کدامشان براي سلامتي مردم خطري ندارد.

رئيس تجهيزات پزشکي وزارت بهداشت در پايان خاطرنشان کرد: اين اطمينان را مي دهم همانطور که در گذشته وزارت بهداشت تمام تلاشش را علي رغم مشکلات حادي که در ترخيص کالا و ... وجود داشته است، همواره اين وزارتخانه سعي کرده است تا مايتاج مردم با کيفيت مناسب موجود باشد و اين سرنگ هايي که در حال حاضر مصرف مي شوند مشابه سرنگ هاي مورد استفاده در اورپا و آمريکا است. /ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.