سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با رونمایی کتاب نمایشنامه توسط محمد چرم شیر؛

"پوتین های عمو بابا" به خاطره ها پیوست

نمایش " پوتین های عمو بابا" به کارگردانی شهرام کرمی سه شنبه 19 شهریور با رونمایی از کتاب نمایشنامه توسط محمد چرم شیر از تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر خداحافظی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، شهرام کرمی بعد از پایان اجرای آخر این اثر نمایشی خطاب به تماشاگران گفت:  خوشحالم که  شب آخر اجرای نمایش با چاپ نمایشنامه آن توسط انتشارات افراز و حضور هنرمند و نویسنده بزرگی چون محمد چرم شیر همراه شد.

وی افزود: نمایش پوتین های عمو بابا حاصل تلاش چند ماهه یک گروه اجرایی منسجم و صمیمی بود که حالا بعد از 30 شب اجرای عمومی در کنار شما تماشاگران فهیم تئاتر به رویا تبدیل شد و حالا در آخرین شب اجرای خود به خاطره ها می پیوندد. نمایشی که برای اجرای آن سختی های زیادی کشیدیم اما خوشبختانه مهربانی و حضور پرانرژی تماشاگران این خستگی را از تن گروه فراری داد.

براساس این گزارش حسن ملکی( مترجم)،پرستو گلستانی، مانا استاد محمد، امین زندگانی، فارس باقری، مجید رحمتی، رکسانا مهر افزون، محمد چرم شیر، خوراکیان(رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران)، سید عباس سجادی از مهمانان ویژه اجرای پایانی نمایش " پوتین های عمو بابا" بودند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.