مدیر کل هنرهای نمایشی بعد از تماشای نمایش " پوتین های عموم بابا " به کارگردانی شهرام کرمی ، این اثر نمایشی را روایتی متفاوت در ذکر مصائب مادران شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، قادر آشنا با بیان اینکه جنگ تحمیلی زیبا ترین، پرمغز ترین و پرمحتواترین برگ تاریخ انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: ایثارگران و خانواده های آنها در 8 سال دفاع مقدس حماسه ای را در دنیا آفریدند که نه تنها کم نظیر بلکه بی نظیر است . بنابراین هرچه به این موضوع ارزشمند بپردازیم جز تقویت فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی هیچ کار دیگری نکردیم و هرچه هم به این موضوع  بپردازیم کم است چرا که این مساله دینی است و جامعه هنری کشور باید سالیان سال به آن بپردازند.

مدیر کل هنرهای نمایشی با اشاره به اجرای نمایش " پوتین های عمو بابا " که این روزها به کارگردانی شهرام کرمی در تالار قشقایی به صحنه رفته ، تصریح کرد: نمایشی که شاهد دیدن آن بودم نمایش بسیار خوب و متفاوتی بود و نسبت به آنچه که من در جشنواره تئاتر فجر دیدم به لحاظ تکنیک و محتوا بسیار پخته تر و قابل قبول تر شده بود.

وی افزود: این نمایش به ما نشان داد که مادران شهدا و ایثارگران در دوران جنگ و بعد از آن چه مصائب پنهان و آشکاری کشیدند و من لازم است از همین جا صمیمانه از شهرام کرمی و گروه بازیگران نمایش قدردانی کنم که کار خوبی را به تماشاگران عرضه کردند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار