سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسم‌کیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اتفاقات اخیر شورای شهر گاف سیاسی از جانب اصلاح‌طلبان است

عضو جامعه نمایندگان ادوار گفت: اتفاقات اخیر شورای شهر یک گاف سیاسی از جانب اصلاح‌طلبان است و اختلافات داخلی که میان راستگو و حزب متبوعش ایجاد شده، باید بین خودشان حل شود.

"محمد  قاسم‌کیا" عضو جامعه نمایندگان ادوار  در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدام اخیر "الهه راستگو" عضو شورای شهر تهران گفت: هر فرد در جايگاه خود، حق عمل براساس دریافت‌های شخصی خود را دارد و به آن هیچ ایرادی وارد نیست.
 
وی افزود: وابستگی‌های حزبی موضوع فرعی است و اولویت هر فرد عمل به کارهایی سازگار با اعتقادات وی است، اگر برخلاف این موضوع عمل شود مانند یک کارمند تشکیلات است.
 
عضو جامعه نمایندگان ادوار با اشاره به جلسه امروز شورای شهر توسط اصلاح طلبان، ادامه داد: فشارهای از جانب اصلاح‌طلبان با ادعای آنها همخوانی ندارد، این اقدامات غیر قابل قبول است.
 
قاسم‌کیا تصریح کرد: موضوع اعتدال که اکنون میان اصلاح‌طلبان مطرح است، باید در عمل هم مشاهده شود.
 
وی با بیان اینکه هر فرد حق انتخاب دارد اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی هم با اکثریت اصولگرایان به یک وزیر با تفکرات اصلاح‌طلبی رای داده شد، این موضوع نشان دهنده انتخاب آزاد است، همانطور که به مجلس ایرادی وارد نیست به اقدام اخیر راستگو هم نمی‌توان انتقاد کرد.
 
قاسم‌کیا در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقات اخیر شورای شهر یک گاف سیاسی از جانب اصلاح‌طلبان است و اختلافات داخلی که میان راستگو و حزب متبوعش ایجاد شده، باید بین خودشان حل شود.

گفتني است؛ اصلاح‌طلبان پس از موضع‌گيري تند نسبت به رأي الهه راستگو به قاليباف به عنوان شهردار تهران، امروز در جلسه شوراي شهر در اقدامي ديگر در حين ارائه نطق توسط راستگو ، اين جلسه را ترک کردند.

 
انتهای پیام/
برچسب ها: شورای شهر ، تهران ، حزب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.