سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اكبري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بينش سياسي دانشجويان جديدالورود در گرو عملكرد صحيح متوليان دانشگاه

عضو هيئت علمي دانشگاه تهران با بيان اينکه دانشجويان جديدالورود بايد افراد برجسته و نخبه علمي را سرلوحه خود قرار دهند، گفت: بینش صحیح سیاسی در دانشگاه‌ها برعهده دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است که حضور آن‌ها برای نمایش خطوط صحیح فکری به دانشجویان بسیار موثر است.

"‌غلامعباس اكبري‌" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره مديريت و آماده‌سازي فضاي دانشگاه براي جهت‌دهي دانشجويان در راستاي بينش صحيح سياسي و علمي اظهار داشت: براي رهنمون دانشجویان جدید الورود در جهت هدف والای آموزش علم، برگزاری اردوهای دوره‌ای برای آن‌ها نقش موثری را در این زمینه ایفا می‌کند.
 
وي افزود: برای توجیه دانشجویان در قبال یادگیری و توسعه علم باید آن‌ها را با افراد نمونه، نخبه و چهره‌های ماندگار در هر زمینه علمی آشنا کرد تا دانشجويان اين افراد را برای خود الگو قرار دهند.
 
عضو هيئت علمي دانشگاه تهران درباره عملكرد متوليان دانشگاه براي جهت‌دهي بينش صحيح سياسي دانشجويان جديدالورود خاطرنشان كرد: بینش صحیح سیاسی در دانشگاه‌ها برعهده دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است که حضور آن‌ها برای نمایش خطوط صحیح فکری به دانشجویان بسیار موثر است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.