معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه علوم پزشکي ايران گفت:70 درصد از 1200 دانشجوي جديدالورود در دانشگاه علوم پزشکي ايران متقاضي بهره‌مندي از ظرفيت کم از خوابگاه دانشجويي اين دانشگاه هستند بنابراين بايد به سرعت نسبت به ثبت‌نام در مهلت مقرر اقدام کنند.

مصطفي محقق، معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه علوم پزشکي ايران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، بر ضرورت تسريع روند پيگيري نحوه ثبت‌نام دانشجويان شهرستاني براي ثبت‌نام به منظور بهره‌مندي از خوابگاه دانشجويي تاکيد کرد و افزود: براساس آمار دقيقي که ارائه شده در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکي ايران تعداد 574 دانشجوي دختر و 584 دانشجوي پسر در مهر ماه سال تحصيلي 93-92 ظرفيت وجود دارد و اين در حالي است که تعداد 386 دانشجوي دختر و 276 دانشجوي پسر از ورودي‌هاي قبل در خوابگاه مستقر هستند.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: براساس آمار سازمان سنجش کشور حدود 1100 نفر دانشجو در مقاطع کارشناسي، کارشناسي ارشد، دکتراي عمومي و دانشجويان phd و دستياري در اين دانشگاه مي‌شوند که با احتساب دانشجوياني که از طريق سهميه وارد دانشگاه شوند حدود 1200 نفر دانشجو جديد الورود خواهيم داشت.

محقق با بيان اينکه 70 درصد دانشجويان جديدالورود متقاضي بهره‌مندي از خوابگاه هستند يادآور شد: دانشجويان جديدالورود براي بهره‌منيد از خوابگاه‌ها بايد بعد از اعلام نتايج قطعي سازمان سنجش از طريق سايت اين دانشگاه در خصوص نحوه ثبت‌نام اطلاعات لازم را کسب کرده و در مهلت تعيين شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وي با اشاره به اينکه خوابگاه کشوري کوچک داراي جمعيتي از اقوام و سلايق مختلف است اظهار داشت: دانشجويان بايد رعايت ضوابط خوابگاه‌هاي را مورد توجه قرار داده و براي دوري از هر گونه مشکل خود را به سرعت با محيط وفق دهند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار