سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طي پيامي؛

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي درگذشت آيت‌الله طاهري را تسليت گفت

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در پي درگذشت جانكاه علام مجاهد و نستوه آيت الله آقاي حاج سيد حسن طاهري خرم آبادي(ره) با صدور اطلاعيه ترحيمي، ضمن تسليت اين ضايعه اندوهبار، آن را ثلمه‌اي بزرگ براي حوزه‌هاي علميه و ضايعه‌اي جبران‌ناپذير براي كشور دانست.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در پي درگذشت جانكاه علام مجاهد و نستوه "آيت‌الله آقاي حاج سيد حسن طاهري خرم‌آبادي" با صدور اطلاعيه ترحيمي، ضمن تسليت اين ضايعه اندوهبار، آن را ثلمه‌اي بزرگ براي حوزه‌هاي علميه و ضايعه‌اي جبران‌ناپذير براي كشور دانست.

متن اطلاعيه به شرح زير است:

 انالله و انااليه راجعون

خبر اندوهناك رحلت عالم مجاهد نستوه و فقيه ارزشمند و مخلص حضرت آيت‌الله آقا حاج سيد حسن طاهري خرم آبادي(ره) موجب تألم و تأثر ملت مسلمان و قدرشناس ايران اسلامي به ويژه جامعه معظم روحانيت و حوزه‌هاي علميه در سراسر كشور شد.

اين عالم بزرگوار جليل القدر در طول دوران نهضت امام خميني(ره) چه قبل و چه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي با مجاهدت‌هاي صادقانه و تلاش‌هاي مخلصانه خود همواره نقشي اثرگذار و مفيد داشته و مدام به عنوان خط شكن، در خط مقدم مبارزه و جهاد اسلامي در كنار امام راحل عظيم الشأن حضوري پربركت و وفادارانه داشته‌اند.

مرحوم آيت الله طاهري خرم آبادي از برجستگان حوزه‌هاي علميه و جهاد و مبارزه با طواغيت بودند كه تقوا و اخلاص و درايت در امور و متانت و هوشمندي ايشان همچنان كه مقام معظم رهبري در پيام تسليتشان فرمودند زبانزد بوده و از شاخصه‌هاي برجسته و بارز اين روحاني مجاهد و مبارز محسوب مي‌شده است.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اين ضايعه تأسف‌انگيز و ثلمه جبران‌ناپذير را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامي، آيات عظام، علماي اعلام، روحانيت محترم، حوز‌ه‌هاي علميه سراسر كشور و به ساير بازماندگان مكرم و همه ارادتمندان و دوستان و بيت مكرم ايشان و همه ملت شريف و عزيز ايران اسلامي تسليت و تعزيت گفته و غفران و رحمت واسعه الهي براي آن مرحوم و صبر و اجر براي ساير بازماندگان را از آستان احديت مسألت مي‌كند.

اين شورا در پايان از عموم مردم غيور، ولايت‌مدار و انقلابي ايران اسلامي دعوت مي‌كند تا در مراسم ترحيم و بزرگداشت آن عالم مجاهد با حضور گسترده و معنوي تجليل از مقام شامخ ايشان، برايشان رحمت واسعه الهي از درگاه ايزدمنان طلب كنند.

با آرزوي سلامتي و طول عمر مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) 

سعيد فلاح پور

مدير كل روابط عمومي و امور بين‌الملل  

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.