سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوي سرلشکر "فيروزآبادي" صورت گرفت

تقدير از تلاش‌های سردار وحيدی در پدافند غير عامل

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تقدير از زحمات و تلاش‌های سردار وحيدی در حوزه پدافند غير عامل گفت: قطعاٌ تجربیات به‌ دست آمده و تحقق یافته در عرصه‌های صنعت دفاعی، تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه پدافند غیر عامل حاصل تلاش‌های بی وقفه شما و جمیع همکارانتان بوده است.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرلشکر بسیجی "سید حسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور طی لوحی که امروز در مراسم تودیع وزیر دفاع و پشتیبانی دولت دهم اهداء شد، از زحمات و تلاش‌های سردار وحیدی در حوزه پدافند غیر عامل کشور تقدیر به‌عمل آورد.

متن لوح بدین شرح است:
 
برادر ارجمند؛ سردار سرتیپ پاسدار "احمد وحیدی"
 
سلام علیکم؛
 
با صلوات برمحمد(ص) و آل محمد(ص) و با احترام؛
 
اکنون که دوران مسؤلیت خطیر و خدمت صادقانه و عاشقانه جنابعالی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به اتمام رسیده است، بر خود فرض دانسته از تعامل، همکاری، حسن خدمت ارزشمندتان در اجرای مأموریت‌های کمیته دائمی و سازمان پدافند غیرعامل کشور تقدیر و تشکر به‌عمل آورده و به مصداق فرمایشات گهربار رسول اکرم(ص) (( من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)) آرزوی موفقیت و تداوم خدمت در عرصه‌های جدید را مسئلت می‌نمایم.
 
قطعاٌ تجربیات به‌ دست آمده و تحقق یافته در عرصه‌های صنعت دفاعی، تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه پدافند غیر عامل حاصل تلاش‌های بی وقفه شما و جمیع همکارانتان بوده لذا از خداوند منان توفیق روز افزون شما در سنگری جدید و در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در محمل توجهات حضرت بقیه ا.. الاعظم(عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین و فرماندهی معزّز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را برایتان آرزومندم.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی

انتهای پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.