با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، صبح امروز سازمان سینمایی، هنرهای نمایشی، سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس و سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان لشکری و کشوری، با هدف ترویج و نشر آثار دفاع مقدس افتتاح شد.

"سرلشکر سید حسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، "سید محمد حسینی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، "حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی" رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، "سردار مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاع ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری از مهمانان ویژهٔ این مراسم بودند.

در این مراسم از زحمات و تلاش علمی و فرهنگی "سید محمد حسینی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط سرلشکر فیروزآبادی با اهدای لوح و پیام تقدیر و تشکر به عمل آمد.

"سردار سرتیپ کارگر" رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس از اهداف افتتاح این سازمان و رویکرد این بنیاد را توجه به اقتضای زمان کشور دانست و اظهار داشت: بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در حال تبدیل شدن از وضعیت سازمانی به نهادی می‌باشد که این وضعیت مزایای بیشماری نسبت به وضعیت سازمانی دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و فعالیت این سازمان بر اساس روش تأمل و تفکر و اصل مشاورت می‌باشد افزود: افتتاح این سازمان‌ها با بیش از شش ماه مشاوره تخصصی با اهل فن و مشاورین مجرب صورت پذیرفته است و امیدواریم که قدمی در حفظ و اشاعه فرهنگ 8 سال دفاع مقدس باشد.

گفتنی است سرهنگ پاسدار "گلعلی بابایی" با عنوان رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس معرفی شد و از لوح یادبود ثبت سازمان هنرهای نمایشی دفاع مقدس و سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس سینمایی پرده‌برداری شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار