سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیرهادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شهردار تهران فردا مشخص می شود/ قالیباف اکثریت آرا بین اصولگریان و اصلاح طلبان را داراست

عضو جدید شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران قطعا فردا مشخص خواهد شد که با رایزنی های انجام شده تا کنون اکثریت آرا بین اصولگرایان و اصلاحطلبان شهردار فعلی به خود اختصاص داده است.

محسن پیر هادی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: آنچه قانون در آئین نامه داخلی شورا بیان می کند انتخاب شهردار باید در اولین جلسه رسمی شورا انجام شود و به این ترتیب حتی روز سه شنبه که این اتفاق رخ نداده به نوعی خلاف قانون بوده و شورا مکلف است در جلسه فردا تکلیف شهردار را مشخص کند و در غیر اینصورت خلاف قانون انجام گرفته است.
منتخب چهارمین دوره شورای شهر تهران اظهار داشت: حتی در صورت تصمیم گیری برای انتخاب سرپرست نیز این مسئله باید قطعا فردا مشخص شود و نمی توان آن را به زمان دیگری موکول کرد.

وی با اشاره به نحوه رای گیری انتخاب شهردار تصریح کرد: در آئین نامه داخلی شورا انتخاب شهردار به صورت غیر علنی آمده است اما این موضوع می تواند با توافق اعضا به صورت علنی برگزار شود و من نیز به شخصه رای خود را علنی اعلام خواهم کرد.

پیرهادی خاطر نشان کرد: امیدواریم فردا یک شهردار با کفایت و هم شان مردم تهران  و با تراز شهر تهران که امروز تراز مناسبی است انتخاب شود و در همین راستا تا کنون برنامه و قابلیت ها و توانمندی های چند کاندیدای پیشنهادی شهردار بررسی شده  و به نظر می رسد که با توجه به سوابق و تجربه کاری، شهردار فعلی رای اکثریت اعضا در بین اصولگرایان و اصلاح طلبان را به خود اختصاص داده و از رقبای خود پیشتر است./ف
برچسب ها: شهردار ، فردا ، قانون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.