عضو جدید شورای اسلامی شهر تهران گفت: تکلیف نهایی شهردار تهران، یکشنبه آینده مشخص خواهد شد و با رایزنی های انجام شده و در حال حاضر قالیباف در بین اصولگرایان و اصلاح طلبان شانس بیشتری دارد.

ابولفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: با برگزاری مطلوب مراسم تحلیف اعضا و انتخاب رئیس شورا، اولین دستور جلسه  طبق قانون انتخاب شهردار خواهد بود که یکشنبه آینده در جلسه غیر علنی شورا مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به شاخصه های انتخاب شهردار تصریح کرد :در جلسه غیر رسمی که با  اعضای شورای چهارم قبل از آغاز به کار رسمی این شورا برگزار شد ، شاخصه هایی را برای انتخاب شهردار مشخص کردیم و بر اساس این شاخصه ها گزینه خود را مشخص کردیم که امیدواریم در جلسه هفته آینده بتوانیم شهرداری که مدیریت شهر را قرار است عهده دار شود ، مشخص کنیم.

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: با توجه به تجربه قالیباف و توانمندی و سابقه کاری او در مدیریت شهری و نیز موفقیت آن در این عرصه و شناختی که نسبت به مشکلات شهر تهران دارند به نظر می رسد مناسب ترین گزینه برای این سمت خواهند بود که هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان بر روی آن اتفاق نظر دارند که شانس وی را برای تصدی این منصب بالاتر می برد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار