سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

آغاز به کارجشنواره آه و آهوي كاشان با پرچم گرداني ورزشكاران

عضو هيات مديره موسسه خادمين امام رضا (ع) كاشان از آغاز برنامه هاي پنجمين جشنواره آه و آهو با گرداندن پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر به دست ورزشكاران كاشاني خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، حسين باغشيخي اظهار داشت: برنامه هاي جشنواره همزمان با جشن ميلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در كاشان ازامروز شنبه شانزدهم شهريور آغاز می شود و با جشن ولادت حضرت امام رضا (ع) در بيست و ششم شهريور ماه و پايان دهه كرامت خاتمه مي يابد.

وي افزود: برگزاري همايش احيا و نگرش چاووش خواني در دو روستاي آزران و برزك، شبيه خواني و پرده خواني، تئاتر خياباني، ورزش زورخانه اي، همايش هاي «سبك اخلاق در خانواده و رويكرد هاي آن با معيار رضوي» و « شب شعر رضوي» در كاشان از جمله برنامه هاي اين جشنواره است.

وي گفت: ختم قرآن، تجليل از مداحان، شاعران و خادمان نمونه بقاع متبركه كاشان در مدت ده شب برنامه، اجراي برنامه هاي سلامت خانواده با عنوان طب رضوي، شب كودك رضوي، همايش مداحان ارزشي و توجه به روح مشاركت در بقاع متبركه كاشان از ديگر برنامه هاي درنظر گرفته شده براي پنجمين جشنواره آه و آهو است.

باغشيخي همايش مهدويت و ختم ۱۴ هزار صلوات را از برنامه هاي جشن ميلاد حضرت امام رضا (ع) در شب آخر جشنواره عنوان كرد و افزود: اين برنامه ها با عنوان جشن زير سايه خورشيد اجرا خواهد شد.

جشنواره آه و آهو همزمان با دهه كرامت از شانزدهم تا بيست و ششم شهريور در كاشان برگزار مي‌شود./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.