سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه هاي هفته گردشگری با رویکرد علمی و فرهنگی اجرا مي شود

معاون گردشگری کشور از تشکیل ستاد برگزاری هفته گردشگری در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، منوچهر جهانیان با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری هفته گردشگری در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، گفت: بنا بر دستور ريیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، ستاد برگزاری هفته گردشگری و با هدف برگزاری هرچه با شکوه تر این هفته تشکیل شده است.

وی با اشاره به آغاز فعاليت ستاد برگزاري هفته گردشگری،‌ اظهار داشت:‌ در نخستین نشست هم اندیشی و سیاستگذاری برنامه‌های هفته گردشگري، تصمیمات ارزشمندی با هدف برگزاری هرچه با شکوه تر هفته مذکور در این نشست اتخاذ گردید.

معاون گردشگری کشور با اشاره به ضرورت پرداختن به برگزاري هر چه مطلوب تر برنامه‌های هفته گردشگری، خاطر نشان کرد: با تاکید معاون ريیس جمهور و ريیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تشکیل کمیته‌های تخصصی گردشگری مجموعه اهداف و برنامه‌های مربوط به هفته گردشگری را با رویکرد علمی و فرهنگی اجرا خواهد شد.

شايان ذکر است؛ نخستین نشست هم اندیشی و سیاستگذاری هفته گردشگری با حضور معاون ريیس سازمان، ريیس انجمن گردشگری علمی ایران، نمایندگان بخش خصوصی، استادان و صاحب‌نظران این حوزه درسازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

انتهاي پيام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.