سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"ننه دلاور" پشت در تالار حافظ

نمایش "ننه دلاور، بیرون پشت در" به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان در روزهای آتی در تالار حافظ اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، نمایش " ننه دلاور، بیرون پشت در" نمایش مستقلی است که براساس شخصیت "بگمان" از نمایشنامه "بیرون پشت در" نوشته ولفگانگ بورشرت و شخصیت " ننه دلاور" از نمایشنامه " ننه دلاور" نوشته برتولت برشت نوشته شده‌ است و مواجهه این دو شخصیت داستان را شکل می دهد.

این نمایش به زندگی انسان معاصر می پردازد. به قصه آدم هایی که هرروز، در پیاده روهای شهرهای جهان، از کنار هم می گذرند و می توانند نسبت به هم بی تفاوت نباشند. این نمایش با داستان مواجهه ننه دلاوری (صابر ابر) که در روزگار جنگ با فرزندانش روزگار می‌گذراند و بگمان (هوتن شکیبا) نمایش بیرون پشت در که بعد از بازگشت از جنگ احساس می‌کند تمامی درها رویش بسته است و دیگری و دیگرانی که با قلبی پرامید می خواهند زندگی را بر شرایط سرد و خاکستری ننه دلاور و بکمان جاری کنند، شکل می گیرد.

صابر ابر، هوتن شکیبا، سجاد تابش، آرش فضلعلی،‌ مرجان وزین‌پو، پوریا قاسمی،‌ امید سلیمی‌، محمود نصیری‌، ساناز رضاییان‌، سمانه امیری‌، محمد حسین محمدیا‌ن، سهیل عبدی‌، شکیبا قبادی‌، ملیکا بتو، عماد محمدی‌، بنیامین پیروانی‌، بهنام خرم‌نیک، فروغ محمدی، میلاد آریافر و پارمیس عزیزی‌نژاد‌، پارمیدا عزیزی‌نژاد‌، فرانک جلیلی، کیانا کیانی و مبینا تنها بازیگران این نمایش هستند و بهزاد عمرانی، مانی مزکی، جهانیار قربانی، آرش عمرانی، کیارش عمرانی، آبتین یغمائیان، مارتین شمعون پور و شهرزاد بهشتیان بازیگران گروه موسیقی بمرانی هستند که علاوه بر نواختن موسیقی در روند داستان نیز نقس دارند.

گفتنی است؛ نمایش "ننه دلاور، بیرون پشت در"  به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان از 14 تا 31 شهریور ساعت 20:30 در تالار حافظ به روی صحنه می رود./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.