حضور نداشتن "محمود عزيزي" در مراسم معارفه و اهداي هداياي بي شمار به معاون سابق هنري از جمله حاشيه هاي اين مراسم بود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، مراسم توديع و معارفه معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كه با حاشيه هاي متنوع و در عين حال جذاب همراه بود.

در ابتداي مراسم "اسماعيل آذر" مجري برنامه نام "مرادخاني" را به اشتباه "مرادي" خواند و حضار با صداي دست اشتباه مجري را تصحيح كردند.

همچنين بعد از سخنراني "داود گنجه اي" عضو شوراي عالي موسيقي نوبت به سخنراني "محمود عزيزي" پيكشسوت تئاتر رسيد اما او در مراسم معارفه حضور نداشت.

در ادامه مراسم "صابري" يكي از قديمي ترين كارمندان وزارت ارشاد اسلامي روي سن آمد و خاطره هايي از دوران كاري خود تعريف كرد.

وي به خاطره اي از 21 سال پيش اشاره كرد و گفت: در همين سالن قرار بود مراسم خداحافظي "محمد خاتمي" برگزار شود و هنرمندان و مقامات بسياري حضور داشتند آنچه كه خاطره انگيز بود حضور جمشيد مشايخي روي صحنه بود كه گفت: ما خاك صحنه ايم و خاك صحنه را مي بوسيم و به اين بوسه افتخار مي كنيم و اين بوسه را تقديم خاتمي كرد.

بعد از اينكه "مرادخاني" به عنوان معاون هنري وزارت ارشاد اسلامي از طرف "جنتي" وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي داده شد از طرف اداره كل هنرهاي تجسمي، دفتر موسيقي، موزه هنرهاي معاصر، روابط عمومي معاونت امور هنري بنياد رودكي و اتحاديه صنف پوشاك هدايايي به "حميد شاه آبادي" دادند كه ازدياد اين هدايا در نوع خود قابل توجه بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار