سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثروتي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاحيه لايحه بودجه به صورت عادي در دستورکار کميسيون برنامه، بودجه قرار مي‌گيرد

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به عدم تصويب فوريت اصلاحيه لايحه بودجه 92 در جلسه علني امروز بهارستان، گفت: بررسي اين اصلاحيه به صورت عادي در دستورکار کميسيون برنامه، بودجه قرار مي‌گيرد.

"موسي‌الرضا ثروتي" نماينده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به عدم تصويب فوريت اصلاحيه لايحه بودجه 92 در جلسه علني امروز بهارستان، گفت: با توجه به اين موضوع، اصلاحيه بودجه 92 به صورت عادي در دستور کار کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس قرار مي‌گيرد و پس از بررسي‌هاي کارشناسانه در کميسيون مجدداً به صحن علني بهارستان ارجاع مي‌شود تا در نوبت کار صحن پارلمان قرار گيرد.
 
وي در ادامه افزود: پس از ارجاع اصلاحيه بودجه از کميسيون برنامه به صحن علني در صورت تقاضاي 50 نفر از نمايندگان  اين اصلاحيه مي‌تواند در اولويت کار مجلس قرار گيرد.
 
عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات با بيان اينکه اصلاحيه‌هاي مدنظر دولت فوريت ندارد، گفت: اصلاحيه‌هاي دولت در سه‌ماهه آخر سال نيز قابل انجام است.
 
ثروتي در ادامه به  بخشي از پيشنهادات دولت در اصلاحيه لايحه بودجه اشاره کرد و اظهار داشت: در اين اصلاحيه تقاضا شده است که دولت اجازه بیش از 10 درصد جابجایی در سرفصل‌هاي بودجه را داشته باشد که اين به مثابه چک سفيد امضايي است که نمايندگان با آن موافقت نخواهند کرد.
 
وي ادامه داد: همچنين در پيشنهاد ديگري بیست و شش درصد سهم صندوق توسعه ملی و دو درصد سهم بازپرداخت برداشت از این صندوق بابت پرداخت عیدانه سال 1391 به عبارت بیست درصد سهم صندوق توسعه ملی و دو درصد سهم بازپرداخت برداشت از این صندوق تغییر يافته که  بعيد مي‌دانم راي بياورد، همچنين در پيشنهاد ديگري چند طرح و پروژه عمراني در ارتباط با فروش کارخانجات مطرح شده بود که اصلاحيه نيز نياز به بررسي بيشتر دارد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: لایحه ، بودجه ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.