نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید هر چه سریعتر اصلاحیه قانون بودجه را به مجلس ارائه دهد تا بررسی‌های لازم بر روی این اصلاحیه صورت گیرد ولی نمی‌توان زمان مشخصی را برای آن تعیین کرد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره اصلاحیه بودجه 92 که قرار است از سوی دولت به مجلس ارائه شود، اظهار داشت: دولت قبلی در خصوص نحوه تحقق درآمدها با مجلس در تدوین لایحه بودجه دچار چالش شده بود.  
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی ادامه داد:‌ مجلس میزان مشخصی از درآمدها را از فروش نفت، مالیات، فروش اوراق مشارکت و فروش اموال و دارایی‌های دولت در نظر گرفته است که دولت تاکید داشت که درآمدهای در نظرگرفته شده در این 4 بخش قابل تامین نیست.  
 
وی تصریح کرد: در اصلاحیه بودجه باید بخش‌هایی که درآمد آنها قابل تامین نیست از سوی دولت مشخص شود تا نگاه واقع‌بینانه‌ای در خصوص قانون بودجه به وجود آمده و در پی آن درآمدهای حقیقی کسب شود.  
 
پورابراهیمی با اشاره به درآمد بخش اوراق مشارکت افزود: در واقع‌ درآمدهای مشخص شده در خصوص اوراق مشارکت در حال حاضر به عنوان کسری بودجه مطرح می‌شود ولی با رویکرد بوجود آمده از طریق دولت جدید اکنون فروش اوراق مشارکت نیز افزایش یافته است.  
 
این نماینده مجلس درباره زمان در نظر گرفته شده برای ارائه اصلاحیه بودجه خاطرنشان کرد: دولت باید هر چه سریعتر اصلاحیه قانون بودجه را به مجلس ارائه دهد تا بررسی‌های لازم بر روی این اصلاحیه صورت گیرد ولی نمی‌توان زمان مشخصی را برای آن تعیین کرد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: اصلاحیه ، بودجه ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار